De secretaresse als ondernemer
Ondernemen is niet voor iedereen weggelegd. Om een bedrijf gezond te houden heb je een aantal vaardigheden nodig.
Heb je er al eens bij stilgestaan of over nagedacht dat je als secretaresse eigenlijk ook ondernemer bent ? Je organiseert, regelt, neemt verantwoordelijkheid, staat mensen te woord, zorgt dat alles op tijd gereed is. Je werkt zowel met interne als externe klanten.
In deze workshop maak je kennis met enkele ondernemersvaardigheden die je als secretaresse nodig hebt, snel kunt leren en overal kunt toepassen.
Met de geleerde vaardigheden zul je ontdekken wat je baas, collega's of klanten nodig hebben en van je verwachten. Ook leer je op een doortastende manier vragen om informatie welke je nodig hebt bij het correct uitvoeren van je taken. Of dit nu tijdens een vergadering is, een sollicitatiegesprek of tijdens je dagelijkse routine, klantencontacten of thuis dat maakt niet uit
Als je deze workshop hebt gevolgd dan ben je
- meer doortastend
- meer flexibel
- meer klantvriendelijk
- meer klantgericht
Je kunt
- beter organiseren en bent je
- meer bewust van je eigen kwaliteiten
Deze workshop wordt gegeven in twee dagdelen